Brskalnik Internet Explorer s strani Microsoft-a ni več podprt od leta 2018, zato lahko prihaja tudi do težav pri uporabi le-tega.

Predlagamo vam uporabo drugega brskalnika, kot npr.: Google Chrome, Edge ali Mozilla Firefox.

Ob zaključku nakupa boste na vaš e-naslov prejeli avtomatično generirano potrditveno e-pošto z vsemi podatki o naročilu.

V kolikor e-pošte niste prejeli v mapo “PREJETO” vas prosimo, da preverite naslednje korake:

  • Ali je vaš poštni predal poln?
  • Ali je elektronsko sporočilo prispelo v mapo “SPAM” (vsiljena pošta, neželena pošta)?

V primeru, da je odgovor na zgoraj navedeni vprašanji NE, nas prosimo kontaktirajte preko našega FACEBOOK PROFILA, ali našega kontaktnega obrazca, ki je na voljo TUKAJ.

Prizadevamo si odgovoriti v najkrajšem možnem času, praviloma odgovorimo v roku 2 delovnih dni od prejema e-sporočila.

Da, plačilo s kreditno kartico na naši spletni trgovini poteka preko vmesnika Stripe, ki zagotavlja varno plačilo. Stripe je združljiv z evropsko Direktivo o plačilnih storitvah PSD2 in zahteva močno avtentikacijo strank (SCA) za vsa elektronsko izvedena plačila.

Po uspešnem vnosu vaših podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. S strani vaše banke boste prejeli po sms-u varnostno kodo oz. bo banka zahtevala kakšen drug način avtentikacije. Brez vnosa varnostne kode transakcija in naročilo ne bosta izvedena. V kolikor ne boste prejeli varnostne kode se prosimo obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice. Po uspešnem plačilu bo vaša transakcija vidna tudi na vašem bančnem izpisku.

Predvidena dostava znaša od 3 do 5 delovnih dni, rok začne teči naslednji delovni dan od prejema naročila oz. plačila. Sobote, nedelje in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi.

Ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu, kjer bo navedena tudi vaša številka za sledenje paketa. Paketu lahko sledite na naši spletni strani.

Ko oddate naročilo, sprememba naslova za dostavo ni več možna. Naslov za dostavo lahko spremenite pri dostavni službi, s katero smo odposlali vaše naročilo. 

Žal na to nimamo vpliva. Za to vrsto vprašanja se je potrebno obrniti na dostavno službo s katero smo odposlali vaše naročilo. Ob zaključku nakupa boste prejeli sledilno številko vašega naročila.

Podrobne in zanesljive informacije na vaše vprašanje vam lahko poda podjetje, ki bo dostavilo vaše naročilo.

Oseben prevzem žal ni možen. Podjetje @ceM@ce posluje kot spletna trgovina. Vsa naročila pošiljamo neposredno iz skladišča po priporočeni pošti.

Ne. V naši spletni trgovini lahko opravite nakup tudi če niste prijavljeni.